NIEUWS

11 februari 2019

We zijn (weer eens) verhuisd.  Zie onze contactpagina.

We hebben ook ruimte voor nieuwe klanten.  

Ook doen we nu salarisadministraties

 

 

25 mei 2016

De grote piek van de IB-aangiftes zit er op, W&V Administratie heeft ook weer een blik op de toekomst geworpen.

We zijn sinds kort gestart met Basecone, een scan en herkenprogramma dat gekoppeld is aan ons boekhoudpakket Twinfield. Hierdoor is een snellere afwikkeling van boekingen mogelijk met als groot voordeel dat het papier meer en meer verdwijnt. Daarnaast biedt Basecone ook belangrijke archiefmogelijkheden. We hebben ons aangesloten bij het platform ‘Ikwordzzper.nl‘ en bij het platform ‘boekhoudbundel.nl’.

We richten ons ook meer op advisering bij omzetting van bedrijfsvorm, ondersteunen in de pre-start fase en bij (crowd)funding

 

18 december 2015

Het tweede jaar zit er (bijna) op. Ook dit jaar is weer een goed jaar voor ons geweest. We ontwikkelen onze dienstverlening steeds verder. We hebben een partner waarmee we  salarisadministratie verzorgen.  Ook pay-roll behoort tot de mogelijkheden. We hebben onze kennis over administratie inzake zorg en PGB versterkt.

Ons klantenbestand is groter en diverser geworden. We genieten nog dagelijks van de contacten die we met onze klanten hebben.

W&V gaat ook mee in nieuwe; we gaan starten met een scan en herken faciliteit waardoor de routinematige handelingen kunnen worden teruggedrongen en we steeds meer ruimte krijgen om de klanten met raad en daad bij te staan.

We willen een ieder fijne feestdagen en een succesvol 2016 wensen!

29 juli 2015

Het eerste halfjaar van 2015 zit er op. We zijn in april verhuisd naar de Marcantilaan 7, tegenover het FoodCenter. Het is een tijdelijke plek, maar het bevalt ons uitstekend hier. We werken ook nog met volle tevredenheid met Twinfield. We sluiten ons aan bij het inititiatief van Twinfield: de Boekhoudbundel. Dit initiatief is speciaal voor freelancers/ ZZPers interessant.

5 december 2014

We kijken op 2014 terug als een mooi (start) jaar. We hebben een mooi en divers klantenbestand die we helpen met hun administratie,  waarvoor we aangiftes doen en die we met raad en daad bijstaan.

In 2015 breiden we dit klantenbestand verder uit,  zodat we ook aan onze tweede doelstelling, mensen aan betaald werk helpen, kunnen gaan werken.  En we zijn op zoek naar een andere werkruimte.  Op de Papaverweg 35 hebben we bij Magis 020 een goede start gemaakt. Hun huur is echter opgezegd en  ergens in maart zullen wij daar ook uit moeten.

Sinds kort maken we gebruik van Twinfield als online boekhoudpakket. We hebben een training gedaan en al een aantal administraties ingericht. We zijn erg tevreden over deze keuze. Het is een pakket waarmee we onze klanten op een professionelere wijze adequaat kunnen bedienen.

Enkele voordelen:

  • De klant kan zelf boeken en wij kunnen meekijken
  • Er kunnen gemakkelijk facturen gemaakt worden en per mail verstuurd
  • Automatisch invoer van bankmutaties
  • BTW aangifte voorbereiden
  • Het gemakkelijk up en downloaden van informatie
  • En op termijn het inscannen van inkoopfacturen

Als je meer wilt weten de voordelen en het gebruik van Twinfield, neem dan contact met ons op.

Verder blijven we in 2015 gebruik maken van Fiscaal Gemak voor de aangiftes BTW, IB en VPB.

We wensen je een gezond en succesvol 2015!

John Verheul & Gerard Winkel

11 november 2014

We volgen nu allebei een training bij Twinfield, dus binnenkort zijn we gecertificeerd Twinfield gebruiker. We bieden dan nog betere online diensten. Neem vooral contact op om de mogelijkheden te bespreken. We zien graag ook nieuwe klanten, om de overstap naar W&V aantrekkelijk te maken bieden we instap kortingen.

22 september 2014

We zijn de afgelopen maanden lekker bezig geweest. Het aantal klanten neemt gestaag toe. Dat komt voor een belangrijk deel door de samenwerking die we hebben met onder andere MKBAG en Eigen Werk van DWI. Op deze manier krijgen we veel startende ondernemers in onze klantenkring. Dit doen we door relatief veel tijd te besteden aan de kennismaking en eerste werkzaamheden. We leggen onze klanten ook uit wat er komt kijken bij een administratie.
We hebben kort geleden met de belastingdienst gesproken. De belastingdienst wil de dienstverlening aan consulenten met een BECON nummer (belastingconsulenten) verbeteren.
Zoals je hebt kunnen zien hebben we nu ook een facebook pagina: https://www.facebook.com/pages/WV-Administratie/1497364943831179
Daar zullen we in de toekomst steeds meer de communicatie gaan doen met onze relaties.
We zijn nu nog steeds gehuisvest bij Magis020 (voorheen BSN). Maar we oriënteren ons ook op andere bedrijfshuisvesting. We willen het liefst in een bedrijfsverzamelgebouw tussen andere ondernemers werken.
We zetten een volgende stap in de automatisering. We hebben besloten de administraties in Twinfield te gaan voeren. We gaan dan nog professioneler werken.
We kunnen ook nog steeds klanten extra bedienen, zeker als we in de toekomst personeel uit de uitkering serieus aan het werk willen helpen.

30 april 2014
Het is al weer enige tijd geleden dat we een nieuwsbrief hebben rondgestuurd. De laatste tijd zijn we nogal druk geweest met fiscale zaken. Zowel IB, maar ook BTW en VPB.
Onze opdrachtgevers komen uit verschillende hoeken. Dat kun je ook zien aan de rechtsvormen: 3 BV’s, 9 eenmanszaken, 1 Limited en 5 Stichtingen en een VOF. Daarnaast hebben we nog gewerkt voor Particulieren voor de inkomstenbelasting en zijn er een aantal potentiële opdrachtgevers op komst. De sectoren waar onze klanten en potentiële klanten actief zijn:
Ambacht 1, Arbeidstoeleiding 3, Consultancy 3, Detailhandel 2, Educatie 1, ICT 2, Journalistiek 1,
Kunst & cultuur 5, Produktie 1, Zorg & welzijn 4.

Onze tweede doelstelling moet nog wat meer vorm krijgen. We hebben enige tijd geleden een aantal gespreken gehad met kandidaten. Dit heeft nog niet tot succes geleid. Om dat succes wel te bereiken hebben we een aantal tests ontwikkeld waarmee we de kwaliteit van de kandidaat kunnen meten. De kandidaat kan aan de hand van de test zelf ook zien of het werk past.
Zeker om aan onze tweede doel te werken kunnen we nog opdrachten gebruiken. Immers: zonder werk geen personeel!

3 april 2014
De grote stroom aan IB aangiftes is achter de rug. Het lijkt er op dat we voor dit jaar een forse opdracht binnen hebben waarmee de continuiteit gewaarborgd is. Maar we hebben nog ruimte. We gaan een pagina met links openen voor onze opdrachtgevers om ook zo samen te werken.

12 maart 2014
Het is wat ongemerkt voorbijgegaan, maar we zijn sinds 1 februari een VOF. En belangrijker: lekker aan het werk in ons kantoor in Noord. Volop aan de slag met de aangiftes inkomstenbelasting voor onze klanten. We maken het leuker en makkelijker voor ze! Laat ons maar zweten.

20 januari 2014
We hebben nu een BECON nummer van de belastingdienst. We kunnen de aangifte nu makkelijk voor u verzorgen. Meer informatie?
Mail:
gerard.winkel@wenv-administratie.nl of
john.verheul@wenv-administratie.nl